RSS

Naučite kako da povećate prodaju-Pro-aktivna prodaja – napredne tehnike prodaje

28 jun

 

Saletov dinar-novcanice-od-1000-dinara

Trening traje: dva dana

Datum 28-29. jul;

Lokacija : Trening centar Management Performance Academy 

seeoffices

PC Ušće, XIX sprat

Medijski pokrovitelj seminara: poslovni magazin Biznis i finansije 

Biznis i finasije - Sasa Mihajlovic

Trening je namenjen: prodavcima, vođama prodajnih timova kao i svima koji se bave prodajom.

Seminar „Pro-aktivna prodaja – napredne tehnike prodaje” pružiće prodavcima odgovore na pitanje: Koja su to ključna znanja i veštine koje omogućavaju povećanje ličnog prodajnog učinka, ostvarenje prodajnih ciljeva i stvaranje lojalnih kupaca, te KAKO(!) ih primeniti.

Za razliku od mnogih prodajnih metoda u kojima dominiraju teoretska izlaganja, ovde je naglasak stavljen na KAKO. Na ovom treningu učesnicima se daju efikasni ključevi, drugim rečima praksa.

Ključni segmenti seminara “Pro-aktivna prodaja” su

mentalna priprema za prodaju – KAKO OSTVARITI MAKSIMALAN UČINAK” ,

prodajni sastanak – KAKO OSTVARITI PRODUKTIVAN PRODAJNI SASTANAK ”

i

bonus sesija – “KAKO OD ZADOVOLJNOG IZGRADITI LOJALNOG KUPCA”.

Mentalna priprema za prodaju – KAKO OSTVARITI MAKSIMALAN UČINAK

Uklanjanje unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) je prvi korak u ostvarenju nekog prodajnog cilja. To je logičan korak, tako da čudi da je u mnogim metodama zanemaren.

Verovanja su nešto za šta smo ubeđeni da je istinito. Verovanja nisu činjenice, ona su po svojoj suštini naša ubeđenja. Glavna odlika verovanja je da se ne mogu dokazati, ali često imaju veću snagu nego neki „očigledni dokazi“. Za razliku od mišljenja koja lako menjamo ako nas dokazi na to navedu, verovanja su dublje usađena u nas i mnogo otpornija na promenu upravo zato što u sebi imaju ugrađene automatske barijere koje odbacuju podatke koji im protivureče. Primer negativnih i samosabotirajućih verovanja: Proizvod koji prodajem ima visoku cenu; Imam jaku konkurenciju i zato ne postižem vrhunske prodajne rezultate, Kriza je, ekonomija stagnira i firme (ljudi) nemaju para za proizvod(uslugu) koji(u) prodajem itd. U ovakvim i sličnim situacijama, savet “misli pozitivnoo” nije dovoljan.

U praksi, veliki broj prodavaca nikad ne ostvari svoj potencijal u prodaji, upravo zbog negativnih i samosabotirajućih verovanja. Praksa je pokazala da u procesu uklanjanja unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) „popularne“ tehnike ne daju željene rezultate. Sada, međutim, imate mogućnost da učešćem na ovom seminaru naučite KAKO da svoje probleme trajno rešite.

dbba0-biznispaket-c5a1kolakompijutera1

Prodajni sastanak – KAKO OSTVARITI PRODUKTIVAN SASTANAK

Sastanak je najvažnija tačka prodaje – Danas, informacijska asimetrija se prebacila na stranu kupca. Ako su još 10 godina unazad bili kupci u milosti prodavca, jer je on imao više informacija nego kupac, danas je to obrnuto. Kupac danas ima pristup do najboljih informacija i one su mu na dohvat ruke. Odmah može da proveri vaše podatke, cene, kao i druge informacije koje ste mu dali. Morate, dakle, da povećate svoju stručnost na više od brošure i cenovnika. Znanje o proizvodu ili uslugama je važno. Ipak, od ključnog je značaja način na koji ćemo to znanje preneti kupcima ili klijentima i KAKO podstaći njihovu želju za kupovinom i osećaj važnosti u prodajnom razgovoru. Na ovom delu seminara naučićete KAKO da ostvarite i nadmašite ciljeve koje ste sebi postavili za sastanak sa kupcem.

top 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonus sesijaKAKO OD ZADOVOLJNOG IZGRADITI LOJALNOG KUPCA

Istraživanja su pokazala da postoji velika razlika između vrhunskih prodavaca (2%) i ostalih (prosečnih i ispod-prosečnih) (98%) u broju lojalnih kupaca. Fokus vrhunskih prodavaca je na izgradnji lojalnih kupaca. Vrhunski prodavci znaju da zadovoljni kupci donose proviziju, a lojalni kupci donose bogatstvo.Postati vrhunski prodavac znači postati profesionalac u međusobnim odnosima i komunikaciji. I kao što ste oduvek voleli, da vam neko kratko i sažeto da novu tehniku, nov trik, da bi bolje i efikasnije radili – upravo to vas čeka na Bonus sesiji – KAKO od zadovoljnog izgraditi lojalnog kupca

Sadržaj treninga:

  • UKLANJANJE PROBLEMA I BARIJERA

Uvodne vežbe

Stvaranje i rastvaranje subjektivne realnosti

Subjektivni problemi u procesu prodaje i njihovo rešavanje

Praktične vežbe

  • MENTALNA PRIPREMA ZA PRODAJU

Pogled na prodaju iz nove perspektive

Pozitivno razmišljanje nije dovoljno

Ciklus ostvarenja BITI-ČINITI-IMATI

Ispravno definisanje cilja

  • POSTUPCI ZA OSTVARENJE PRODAJNIH CILJEVA

Ciljna orjentacija

Istrajna koncentracija

Emocionalno angažovanje

Emocionalno distanciranje

  • OSTVARITEMAKSIMALNI UČINAK

  • Kako ostvariti maksimalan učinak (uvećanjem učinka uvećavate prihod)

  • Priroda promene i kako je dostići

  • Aktivirajte svoje unutrašnje potencijale (tajna uspeha ste vi sami)

  • Ključ – set praktičnih radionica

 

  • PRODAJNI SASTANAK

    • Razlika između sastanka i posete

    • Kako zakazati sastanak sa pravim kupcem

    • Kako ostaviti snažan prvi utisak

    • Kakav je moj prodajni stav

    • Kako „pripremiti teren“ za uspešan prodajni razgovor

  • MODEL PRO-AKTIVNE PRODAJE

    • Kroz koje faze treba voditi prodajni razgovor

    • Pregled ključnih tačaka

1. Korak: početak razgovora

2. Korak: analiza i utvrđivanje potreba

3. Korak: prodajna prezentacija

4. Korak: zaključak prodajnog razgovora

  • POČETAK PRODAJNOG RAZGOVORA

  • Zašto je dobar početak važan

  • Koje pogodnosti donosi dobar početak

  • Atmosfera sastanka i atmosfera kupovine

  • Kako početi …

  • ANALIZA, UTVRĐIVANJE I BUĐENJE STRANKINIH POTREBA

    • Koji su glavni motivi za kupovinu

    • Kako dobiti sve potrebne informacije od stranke

    • Vrste pitanja (ono što pitate zaključuje ili ruši prodaju)

    • Tehnike postavljanje pitanja (dobra pitanja postavljena na loš način ruše prodaju)

    • Veština slušanja

    • Ključna veština

    • Praktični primeri – igre uloga

  • PRODAJNA PREZENTACIJA

    • Struktura prezentacije

    • K-f-K

    • Formula uspeha

    • Funkcionalna upotreba promotivnih materijala

    • Praktični primeri – igre uloga

 

  • ZAKLJUČAK PRODAJNOG RAZGOVORA

    • Koji uslovi moraju da budu ispunjeni za dobar zaključak

    • Signali za kupovinu

    • Tehnike zaključka

    • Psihološki pritisak u fazi zaključivanja prodaje

    • Poziv na akciju

  • Bonus sesijaKAKO OD ZADOVOLJNOG IZGRADITI LOJALNOG KUPCA

 

 

top 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • AKCIONI PLAN za učesnike treninga

  • Šta ćete učiniti sa onim što ste naučili na seminaru

  • Reč trenera

  • Diskusija

  • Dodela sertifikata

Vaš trener – Dragan Savić

dragan savic

Dragan Savić, CEO Management Performance Academy

je strateški savetnik domaćih i multinacionalnih kompanija, trener, ključni govornik i predavač na brojnim međunarodnim konferencijama na temu komunikacije i ponašanja u kriznim situacijama, predsednik UO Centra za odnose s javnošću Jugoistočne Evrope, gostujući predavač na Univerzitetu DOBA/Slovenija.

Svoju karijeru trenera i konsultanta gradio je kroz saradnju sa najvećim profesionalnim autoritetima današnjice. Član je trenerskog tima Management Performance Academy zajedno sa Jim Loehr-om, John Whitmor-om, Friedbert Gay-em i Janezom Hudovernikom. Specijalizovao se za programe koji se odnose na komunikaciju u kriznim i konfliktnim situacijama.

Kroz rad na programima koji se odnose na upravljanje krizama svoju energiju usmerio je ka području koje se odnosi na ponašanje pojedinca u kriznim okolnostima, posebno kada se kriza i stres koji ona donosi ne mogu otkloniti duže vreme.

Autor programa „Moć efikasne komunikacije” i “Uspeh bez kompromisa”. Ovi programi pomažu ljudima da upoznaju sebe i pronađu smisao u životu, da u skladu sa svojom prirodom povećaju svoju efikasnost u kriznom vremenu u kome živimo, da ojačaju svoju otpornost na spoljašnje pritiske i negativni uticaj okoline i da nauče kako da se prilagode situaciji i sa “unutrašnjim mirom prođu kroz spoljašnje probleme”.

Sertifikovan je trener nemačke kompanije Persolog GmbH. U komunikaciji i prodaji sa velikim uspehom obučava menadžere u Srbiji, BiH, Italiji, Sloveniji, Rumuniji, Makedoniji i Crnoj Gori, a neke od reference su: METRO, Societe Generale Bank, Cisco, Dunav Osiguranje, Luna, Bambi-Banat, Sanofi, Energoprojekt, Danube food group, Gemax, Kappa star group i druge.

Neke od preporuka možete pročitati putem linka:

http://kriznekomunikacije.wordpress.com/dragan-savic-preporuke/

Hobi: čitanje, kulinarstvo, planinarenje, Yoga

Oženjen je, ćerka Jana.

Kotizacija:

Kotizacija: 250€/polaznik (dinarska protivrednost po prodajnom kursu NBS na dan uplate.

PDV (20%) nije uključen u cenu).

35951-promocijeipopusti

Cena kotizacije za tzv. rane uplate do 10. jula iznosi 190Eura/polaznik .

Cena za studente je samo 95 Eura/polaznik.

 

Napomena: Cena kotizacije uključuje učešće na dvodnevnom treningu, radne materijale i osveženja u pauzama

Cena kotizacije ne uključuje troškove smeštaja i druge ugostiteljske sadržaje.

Broj mesta je ograničen. Nakon što se broj popuni, novi učesnici se ne primaju.

top 4

Prijave i info:

manager@sasamihajlovic.com

 065 33 211 77

Saša Mihajlović

Certificate SEAL

100% garantovana satisfakcija – Ukoliko trening ne opravda vaša očekivanja, novac će vam odmah biti vraćen.

Vaša odluka da prisustvujete treningu „Proaktivna prodaja – napredne tehnike prodaje“ je apsolutno bez rizika.

Ako posle polovine prvog dana, procenite da trening nije za vas, sav novac koji ste nam uplatili  će vam biti vraćen!

Jednostavno, u  vreme pauze za ručak, obratite se našem saradniku i popunite zahtev za povraćaj uplaćenih sredstava.

Prilikom podnošenja zahteva za povraćaj uplaćenih sredstava, dužni ste da vratite sve materijale koje ste dobili na početku treninga (bedž, radni materijali, fascikle …).

Ukoliko su vaša očekivanja ispunjena, nastavite da prisustvujete treningu i uživajte! Nemate šta da izgubite, a zamislite šta ćete dobiti!

Prodaja- Sasa Mihajlovic

 

Advertisements
 

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

 
%d bloggers like this: