RSS

Osvojite 3000 eura-Raiffeisen praksa za studente Ekonomije

07 okt

 

studente

IZRADA NOVE STRATEGIJE ZA PROMOCIJU BANKARSKIH PROIZVODA ZA MLADE U OKVIRU BRENDA RAIFFEISEN CLUB

Nosilac projekta: Raiffeisen banka a.d. Beograd i studentska organizacija EKOF Media Group

Raiffeisen banka a.d. Beograd raspisuje konkurs za izradu nove strategije za promociju bankarske usluge za mlade, koju nudi u okviru svog brenda Raiffeisen CLUB. Ovim konkursom se realizuje inicijativa Raiffeisen banke za afirmisanje potencijala doprinosa poslovnom sektoru studenata i mladih stručnjaka, kao i podsticanje njihove aktivne saradnje sa ovim sektorom.

Na konkurs mogu da se prijave studenti osnovnih i master studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, starosti od 18 do 26 godina. Učešće u konkursu može uzeti i tim-grupa studenata, sačinjena od najviše tri osobe. Učešće u konkursu je besplatno. Broj prijavljenih učesnika je neograničen.

Zadatak učesnika na konkursu je da osmisle koncept nove strategije za približavanje bankarskih proizvoda i usluga mladoj populaciji (starosti od 18 do 26 godina), koja predstavlja ciljnu grupu korisnika usluge Raiffeisen CLUB. Postojeći koncept i ponuda sadržana u okviru Raiffeisen CLUB-a, opisani su na zvaničnoj Fejsbuk stranici: www.facebook.com/RaiffeisenClubSrbija/.

Osnovni cilj nove strategije je da unapredi postojeći koncept Raiffeisen CLUB-a, učinivši ga aktuelnijim i pristupačnijim za ciljnu grupu mladih studenata i stručnjaka iz različitih oblasti.
Važna napomena: nova strategija za mlade važiće za mlade svih obrazovnih profila, starosne dobi od 18 do 26 godina.

Forma za izradu nove strategije je slobodna: učesnici mogu da izaberu format koji najviše odgovara njihovim afinitetima i kreativnoj ideji (power point prezentacija, case study, word dokument, i sl.). Sadržaj nove strategije je takođe podložan ideji autora, s tim što ona treba da odgovori na ključna pitanja i teme:

Kako probuditi želju/interesovanje mladih za korišćenjem Raiffeisen CLUB paketa?
a. Kako na najbolji način približiti mladima bankarsko poslovanje?
b. Kako povećati poverenje mladih u bankarsku uslugu?
c. Kako mlade na najbolji način upoznati/edukovati o funkcionisanju bankarskih proizvoda i usluga?
d. Na koji način prezentovati prednosti korišćenja Raiffeisen CLUB računa?

Kako integrisati bankarske proizvode u sfere interesovanja mladih?
a. Kroz koje komunikacione kanale je najbolje mlade upoznati za bankarskom uslugom? Navesti konkretne primere.
b. Osmisliti predloge alternativnog korišćenja medija.
c. Navesti predloge za komunikaciju putem društvenih mreža.
d. Osmisliti predloge BTL komunikacije(direktne promotivne aktivnosti) – promotivni skupovi, radionice, workshop-i i sl.
e. Navesti predloge za sponzorstva i donacije (fokusirati se na interesovanja mladih – šta gledaju, slušaju, gde se zabavljaju, i u skladu sa tim dati predlog projekata).

Nova strategija treba da pokaže inovativnost i sposobnost primene u realnom poslovnom, odnosno društvenom okruženju.

– Po završenom konkursu žiri sastavljen od predstavnika Raiffeisen banke a.d. Beograd izabraće najbolji predlog nove strategije.
– Na konkursu autori/timovi mogu učestvovati samo sa jednim rešenjem.
– Sva pristigla konkursna rešenja ostaju u posedu Raiffeisen banke.

– Pobedničko rešenje biće nagrađeno iznosom od 3.000 evra u dinarskoj protivvrednosti, koji će biti uplaćen na Raiffeisen CLUB karticu za mlade. Ukoliko pobedničko rešenje bude rad tima, novčana nagrada će biti ravnomerno raspoređena na maksimalno tri dela. Svi članovi pobedničkog tima imaće radnu praksu u Raiffeisen banci u trajanju od 3 meseca.

Važna napomena: novčana nagrada se realizuje isključivo kroz plaćenu radnu praksu u Raiffeisen banci u trajanju od 3 meseca.

Predaja nagrade pobedniku/cima konkursa izvršiće se po zaključenju ugovora o obavljanju radne prakse sa Raiffeisen bankom a.d. Beograd.
Za konkurs je potrebno dostaviti:
1. Koncept nove strategije za mlade u odabranom formatu
2. Kratku radnu biografiju autora

Kotext 25 stipendija

 

 

 

 

 

 

 

Krajnji datum za dostavu rešenja je 15.10.2014. godine. Materijal se dostavlja na adresu:marketing@raiffeisenbank.rs ili Raiffeisen banka (Odeljenje za marketing i odnose sa javnošću), ul. Đorđa Stanojevića 16, Novi Beograd.

Rezultati konkursa biće objavljeni tokom novembra 2014. godine.

Radna praksa u Raiffeisen banci i realizacija novčanog dela nagrade biće organizovane u periodu od tri meseca nakon proglašenja pobednika.

Preuzeto sa: http://portalmladi.com/nagradni-konkurs-studente-ekonomskog-fakulteta-univerziteta-u-beogradu

 

Advertisements
 

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

 
%d bloggers like this: