RSS

Napredne strategije za brend menadžere

16 apr

Trening za brand menadžere

Kako je kreairan modul…

  • Kurs je nastao kao rezultat osmomesečnog rada na prikupljanju podataka, istraživanju i analizi rada brend menadžera (MB) u Srbiji, regionu i pojedninačnim slučajevima rada u Belgiji, Nemačkoj i Engleskoj. Realizovano je ukupno 32 intervjua sa BM, MD, direktorima i vlasnicima. Sarađivali smo sa sedam HR menadžera koji su se rado odazvali i izneli njihova dugogodišnja iskustva u selekciji i radu sa BM
  • Saradnjom sa kolegama sa tri strana tržišta smo želeli da dodatno internacionalizujemo sadržaj i značaj predloženog treninga modula
  • I sa novim marketing modulom držimo se principa „praktičnosti i rada na realnim primerima iz Srbije“ što nam omogućuje da nakon svakog marketing modula budemo, bez izuzetka, ocenjeni najvišom ocenom

 

Opis trening modula:

Modul predstavlja praktičnu primenu najvažnijih marketing tehnika i alata koje treba da koristi perspektivan brend menadžer.

Korist od treninga:

Nakon aktivnog učešća na treningu brend menadžer će biti sposoban da značajno unapredi razumevanje procesa, aktivno koristi nove tehnike, prilagodi alate kompanijiskim potrebama i novim izazovima pred kojim se marketing struka nalazi. Koriste se samo aktuelni zadaci, primeri i studije slučaja sa tržišta Srbije kao i predlog svakog polaznika da njegov projekat bude deo zadatka i studije slučaja

Ključne teme trening modula:

  1. Koje su praktične obaveze jednog brend menadžera
  2. Kako da poslovne stragije postanu marketing projekti
  3. Pristup rešavanju izazova brenda
  4. Razumevanje izveštaja prodaje i predlozi
  5. Korišćenje tehnika istraživanja
  6. Fokus zadataka na egzekuciji ideja
  7. Kako tražiti pomoć u kompaniji?
  8. Rad sa inovativnim idejama – „vreo krompir u ruci“

Agenda treninga

Sedam dana pre početka treninga. Obavezna priprema za trening.

  • Pročitati dva poglavlja iz knjige „Šta je starije? marketing ili prodaja“
  • Marketing esej iz oblasti projektnog menadžmenta max. 20 rečenica
  • Načiniti dva brend plana i istaći prednosti i nedostake skeniranih aktivnosti
  • Na dostavljenom linku pogledati pet TV spotova za analizu kampanja i POSMa
  • U posebnom mejlu dostavljamo uputstva , knjigu šaljemo poštom

 Sajam automobila

Termin Teme
09.00. Obaveze, zadaci i aktivnosti brend menadžera
10.00. Strateške veštine brend menadžera I. deo
11.00. ·         Strateške veštine brend menadžera II. deo
12.00. ·         Zadaci za brend menadžere
13.00. Pauza za ručak
14.00. Rešavanje studije slučaja marketing projekta
16.00. Prezentacija rešenja studija slučaja
17.00. Početak primene znanja i iskustva sa treninga

 

Period dve nedelje nakon završetka treninga:

  • Pisanje eseja na temu „marketing & prodajni ciljevi u funkciji poslovnog uspeha“
  • Kreiranje promotivnog projekta prema dostavljenim formularima i izabrane studije slučaja

Prijave i info na ; manager@sasamihajlovic.com ili 065 33 211 77

Advertisements
 

Oznake: ,

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

 
%d bloggers like this: