RSS

Kako da brand menadžeri povećaju prodaju koristeći mlade ljude kao reklamu

19 mar

Dragi brand menadžeri ,

u poslednje vreme gledam reklame koje su visoko budžetne a da u njima nema vrhunskih sportista , učenika, studenta,glumaca i ostalih mladih stručnjaka iz Srbije.
Ovaj post je namenjen Vama da pogledate malo na socijalnim mrežama ko su ti ljudi, čime se oni bave i koje medalje osvajaju.
Gledajući razne reklame na digitalnim i štampanim medijima, TV i slušajući radio sve manje ili opšte ne vidim da uzimate za reklame ljude koji reprezentuju Srbiju i odlični su ,a često i najbolji.

Masters 4
S obzirom da se tržište osvaja najviše poznatom ličnošću u spotu, slikama, klipu ili reklami, primera radi koja kompanija ne bi volela Novaka Đokovića da bude njen promoter.
Naravno Novak Đoković je preskup za Vašu kompaniju , iako je to garant da ćete osvojiti svako tržište na planeti ,ali Vi ste tu krivi zašto niste investirali u Novaka kad nije bio poznat i kada se borio kroz život.
Ovaj tekst je namenjen ne da Vam ja kažem da sam izmislio toplu vodu , već da ne koristite najveće bogastvo Srbije, a to su mladi ljudi koji žive u njoj i ne investirate u njih dok su mali i anonimni, i često ne stignu na putu zbog uspeha zbog umora i prevelike životne borbe kao i podrške.

Matematicari

Rešenje po meni je , da na primer da napravite za svaku godinu budžet za finansiranje mladih talenata i investiranje u njihov razvoj dok su mali i anonimni , za uzvrat da Vam oni budu promoteri Vaših proizvoda i kompanija narednih 5 ili 10 godina.
Time ste rešili nepotrebne troškove za audiciju, istraživanje javnog mnenja , kao i istraživanje popularnosti Vašeg promotera koji je često i preskup a efekat nije siguran 100%.
Za mene je neshvatljivo da srpski proizvođači hrane , vode i sokova ne koriste mlade ljude za otvaranje stranog tržišta .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Često se dešava da naši vrhunski sportisti piju razne proteine i dodatke u ishrani pored naše mesne industrije , umesto da iskoriste potencijal i da reklamiraju pod sloganom “ Organska hrana za vrhunske sportiste“ i tu koriste medijski prostor mladih ljudi koji su omiljeni u društvu.

Neshvatljivo mi je da Fiat automobili nisu kreirali model za mlade srpske privrednike iz recimo IT kompanija kojih ima puno sa njihovim logom ili reklamom, ili jednostavno nemaju 10 promotera koji voze njihove automobile i time povećavaju i vidljivost i popularnost i naravno prodaju.

Fiat

MTS Srbija bi trebala da koristi mlade matemačare kao primer u osvajanju zlata u svetu pod sloganom “ Investiranje u budućnost je ne raskidiva veza “ i time ponude i posao mladim matematičarima kad završe školovanje i time steknu kadrove za savremene izazove.
Takođe najmanje koristimo ime „Nikola Tesla“ koje otvara sva vrata u svetu, recimo za IT industriju, mobilne telefone, PC i Laptop računare.

Autocad Beograd

Davno nisam video jedan kvalitetan film, predstavu ili nešto iz kulture iako imamo mnogo mladih glumaca,glumica,producenata, režisera,pevača,pevačica i književnika i svih ostalih umetnika a kulutrom, pesmom, muzikom i filmom se najlakše osvaja tržište u svetu.
Da ne bih sad navodio mnogo primera , predlažem da Vaši digitalni stručnjaci pogledaju malo više u traženju talenata, oni su svuda na digitalnim i štampanim medijima, blogovima , forumima i slično , pronađite ih na vreme i investirajte u njih , oni će Vam kroz reklamu povećati vidljivost, popularnost, prodaju i naravno profit .
Osim društveno odogovornog poslovanja , reklame kod tih ljudi ćete dobiti lojalnost da kad postanu veliki kao Novak Đoković uvek Vam budu na raspolaganju i pomognu u najtežim trenucima , jer ste bili uz njih kada su bili na teškom putu do svog cilja.

Busines People- Sale 2

Ulažite u mlade talente, budućnost pripada njima a Vama sigurnost, popularnost,vidljivost i osvajanje novih tržišta kao i povećanje profita.

Ovaj tekst je pušten bez lekture i ako imaju neke greške ne zamerite biće lekturisan ovih dana.

Advertisements
 

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

 
%d bloggers like this: