RSS

Senzacionalno u Beogradu -„Savremena Prodaja 2014“

 

Savremena Prodaja- Saša

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Management Performance Academy i Persolog Danadria

Logo_management-performance-academy

 

 

Persolog

 

 

 

Vas pozivaju na napredni seminar
„Savremena Prodaja 2014“
Najbolje ideje za profesionalni uspeh i ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji
Beograd, 29-31. oktobar, 2014.
Medijski pokrovitelj – Poslovni magazin Biznis i finansije

Biznis i finasije - Sasa Mihajlovic
Seminar preporučujemo: prodavcima, samostalnim preduzetnicima, menadžerima
svih nivoa
Ako ste još uvek u nedoumici, odgovorite na ova pitanja:
1. Da li ulažete novac da biste uverili druge da kupe vaše proizvode ili usluge?
2. Da li imate svoje preduzeće ili ste samostalni preduzetnik?
3. Da li vaš posao traži inovativne pristupe?
4. Da li vaš posao zahteva elastičnost i širinu vaših veština, te da li se bavite različitim stvarima u
toku dana?
5. Da li vaš rad uključuje rad sa ljudima?
I ako ste na svih pet pitanja odgovorili sa NE, onda ovaj seminar NIJE za vas.
Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji

Treneri:

janez

 

 

 

 

 
 Janez Hudovernik (Slovenija)

 

Trener

 

 
 Dragan Savić(Srbija)

 

Lokacija:

ušće

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poslovni centar Ušće, XIX sprat,

 

Trening centar Management Performance
Academy
Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji
Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji
Savremena prodaja 2014.
Najbolje ideje za profesionalni uspeh i ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji
„Jedina stvar koju imate na ovom svetu je to što znate da prodajete. Komično je što ste
prodavac a da to verovatno ne znate“.
Arthur Miller, Smrt trgovačkog putnika
I nama u prodaji dogodila se internet revolucija, koja je, kako bi rekao Đorđe Balašević, došla tiho
nezvana sama. Šta mislimo da uradimo tim povodom? Informacijska asimetrija se prebacila na stranu
kupca. Ako su još 10 godina unazad bili kupci u milosti prodavca, jer je on imao više informacija nego
kupac, danas je to obrnuto. Kupac danas ima pristup do najboljih informacija i one su mu na dohvat
ruke. Odmah može da proveri vaše podatke, cene, kao i druge informacije koje ste mu dali.
Ako je pre deset i više godina važilo caveat emptor – kupac pazi se, danas važi: caveat venditor –
prodavac pazi se!
Sledeće, što se više razvija tehnologija, to ima više malih firmi, gde svi radimo sve. Neki su prognozirali,
da će prodavci nestati a desilo se obrnuto. Po istraživanjima u SAD svaki 10-i zaposleni radi u prodaji;
znači da više od 40% svog radnog vremena provodi u pokretu sa kupcima i potencjialnim kupcima.
Ako ste samostalni preduzetnik onda znate koliko je važno biti dobar u prodaji.
Promene ne možemo zaustaviti ili sprečiti, ali možemo se im prilagoditi. Seminar Savremena prodaja
2014. će vam dati odgovore na pitanja:
 Zašto je danas u prodaji jedna od najvažnijih stvari prilagoditi se kupcu i kako sa njim
stvoriti dobar kontakt
 Koje nove spoznaje na području uveravanja i socijalnih veština možete upotrebiti u
prodaji
 Zašto i kako se mentalno pripremiti za prodaju – put do ostvarenja vrhunskog učinka
Nema puno seminara na tržištu, koje vas mogu celini pripremiti za prodajne izazove, koji vas sigurno
očekuju.
Dobro došli na seminar “Savremena prodaja 2014”!
Janez Hudovernik, Chairman Management Performance Academy Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji

Sadržaj seminara:

1. dan:

KAKO IZGRADITI DOBAR ODNOS SA KUPCEM – PRODAJA NA OSNOVU ODNOSA
Kupci su različiti. Imaju različite potrebe, želje, stavove, uverenja… A sa druge strane su
veoma predvidivi. Možete predvideti njihove reakcije, način razmišljanja i emocije ako to
umete. A to ćemo vas naučiti u ovom delu treninga.
1. PROMENE NA PODRUČJU PRODAJE
 Asimetrija informacija
 Svi smo u prodaji
 Mit o prodavcu
2. KAKAV SAM I ZAŠTO SAM TAKAV?
 Karakteristike osnovnih profila ličnosti
 Koji je moj profil ličnosti
 Koje su moje prednosti i slabosti
 Kako mogu da iskoristim svoje lične prednosti
 Praktični primeri i radionice
3. KAKVI SU VAŠI KUPCI I ZAŠTO SU TAKVI
 Strategije i alati za prepoznavanje stila ponašanja druge osobe
 Tri mogućnosti prepoznavanja osobnostnog tipa vašeg kupca:
i. persolog brza analiza
ii. Putem govora tela
iii. Putem emocija
 Praktični primer: upotreba coacing alata za pripremu prodaje
4. KAKO SE PRILAGODITITI KUPCU DA BI POSTIGLI BOLJI PRODAJNI REZULTAT
 Praktična upotreba platinastog pravila: prodajte drugima, kako oni žele, da im se
prodaje
 Kako postati „komunikacijski kameleon“ – kako se prilagoditi različitim tipovima ličnosti
 Kako kad je kupac crveni a prodavac »zeleni« i druge priče
 Koje su zapovesti za komunikaciju na relaciji prodavac-kupac, a koje su zabrane
 Praktična radionica – vođenje prodajnog razgovora prilagođeno stilu ponašanja kupca
5. AKCIONI PLAN
 Kako ću upotrebljavati coaching alat za pripremu za prodaju Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji

2. dan:

EFIKASNA PRODAJNA PREZENTACIJA – NAJNOVIJI »TIPS« and »TRIKS
Ako dobro razmislite najbolje tehnike su i najednostavnije; jer ako nisu, teško bi ih primenili. I kao što ste
oduvek voleli, da vam neko kratko i sažeto da novu tehniku, nov trik, da bi bolje i efikasnije radili. Upravo
to vas čeka drugog dana. Inovativni pristupi u savremenoj prodaju – digitalizujte se!
1. KAKO ODLUČUJE KUPAC I KAKO SE MORAMO TOME PRILAGODITI
 Kroz koje faze ide kupac, kada odlučuje o kupovini
 Koje su bitne karakteristike svake faze
 Kako se kao prodavac treba prilagoditi tim fazama
2. USAGLASITE SE SA KUPCEM
 Kako napraviti dobar kontakt
 Kako se usaglasite sa kupcem
 smanjite svoju moć
 upotrebljavajte glavu i srce
 posmatrajte strateški
 Praktični primeri
3. PRILAGODITE PREZENTACIJU DOBU U KOJOJ ŽIVITE – DIGITALIZIRAJTE
 Prilagodite svoju prodajnu prezentaciju
 Manje je više
 Upotrebite šest tajni uveravanja
 Upotrebite tri nove tehnike prodajnih prezentacija
 ispričajte priču – upotrebite Pixarev model
 twiter prezentacija
 e-mail prezentacija
 Praktički primeri: poboljšajte svoju prodajnu prezentaciju
4. KAKO POVEĆATI SVOJU OTPORNOST NA ODBIJANJA
 Kako možete podići svoju motivaciju za prodaju i zašto Antony Robbins, Tom Hopkins,
Napoleon Hill nisu sasvim u pravu
 Upotrebite tehniku improvizatora: »Da i …«
 Praktični primeri – prihvatite sve što vam kaže kupac
5. AKCIONI PLAN
 Koji trik ćete početi upotrebljavati od danas na dalje
 Kako, kada, gde i sa kim ćete ga upotrebljavati Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji

3. dan

MENTALNA PRIPREMA ZA PRODAJU – KAKO OSTVARITI MAKSIMALNE PRODAJNE REZULTATE
Uklanjanje unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) je prvi korak u
ostvarenju nekog prodajnog cilja. To je logičan korak, tako da čudi da je u mnogim metodama
zanemaren. Poseban segment treninga „Savremena prodaja“ posvećen je ovom problemu.
Verovanja su nešto za šta smo ubeđeni da je istinito. Verovanja nisu činjenice, ona su po svojoj suštini
naša ubeđenja. Glavna odlika verovanja je da se ne mogu dokazati, ali često imaju veću snagu nego neki
„očigledni dokazi“. Za razliku od mišljenja koja lako menjamo ako nas dokazi na to navedu, verovanja su
dublje usađena u nas i mnogo otpornija na promenu upravo zato što u sebi imaju ugrađene automatske
barijere koje odbacuju podatke koji im protivureče.
Praksa je pokazala da u procesu uklanjanja unutrašnjih barijera (negativnih i samosabotirajućih
verovanja) „popularne“ tehnike ne daju željene rezultate na duži period.
Na treningu Savremena prodaja, učesnici će ovladati i metodama za trajno(!) uklanjanje unutrašnjih
barijera (negativnih i samosabotirajućih verovanja) koje im otežavaju ostvarenje željenog prodajnog
cilja.
1. UKLANJANJE PROBLEMA I BARIJERA
•Uvodne vežbe
•Stvaranje i rastvaranje subjektivne realnosti
•Subjektivni problemi u procesu prodaje i njihovo rešavanje
•Praktične vežbe
2. MENTALNA PRIPREMA ZA PRODAJU
•Pogled na prodaju iz nove perspektive
•Pozitivno razmišljanje nije dovoljno
•Ciklus ostvarenja BITI-ČINITI-IMATI
•Ispravno definisanje cilja
3. POSTUPCI ZA OSTVARENJE PRODAJNIH CILJEVA
•Ciljna orjentacija u prodaji
•Istrajna koncentracija
•Emocionalno angažovanje
•Emocionalno distanciranje Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji

Satnica treninga:

I dan (sreda, 29. oktobar)
10.30 – 11.00 registracija učesnika
11.00 – 12.30 Prva sesija
12.30 – 12.45 Pauza
12.45 – 14.15 Druga sesija
14.15 – 15.45 Pauza za ručak
15.45 – 17.15 Treća sesija
17.15 – 17.30 Pauza
17.30 – 19.00 Četvrta sesija
II dan (četvrtak, 30. oktobar)
9.00 – 10.30 Prva sesija
10.30 – 10.45 Pauza
10.45 – 12.15 Druga sesija
12.15 – 14.15 Pauza za ručak
14.15 – 15.45 Treća sesija
15.45 – 16.00 Pauza
16.00 – 17.30 Četvrta sesija
III dan (petak, 31. oktobar)
9.00 – 10.30 Prva sesija
10.30 – 10.45 Pauza
10.45 – 12.15 Druga sesija
12.15- 12.30 pauza
12.30 – 14.15 Završna sesija i dodela sertifikata Savremena prodaja 2014 – Najbolje ideje za profesionalni uspeh i
ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji
Informacije o trenerima:
Janez Hudovernik
Svoje poslovno i stručno iskustvo na području razvoja ljudskih potencijala sticao je u radu sa
najuspješnijim menadžerima, prodavcima i sportistima u Sloveniji i državama Srednje Europe.
Autor je brojnih članaka i radova na temu uspeha u prodaji i koautor knjiga „Uspešno vođenje poduzeća“ i
„Savremeni marketing“.
Zajedno s Brianom Tracyem koautor je knjige „Kako izgraditi pobednički prodajni tim“.
Nosilac je licenci kompanija Human Performance Institute i Persolog GmbH za područje Slovenije,
Hrvatske i Srbije. Intenzivno je radio na projektima sa uglednim predavačima Jimom Loehrom, Johnom
Whitmorom, Brianom Tracyjem i Friedbertom Gayem.
Nosilac je nekoliko istaknutih edukacijskih licenciranih programa:
 Executive coaching (Performance consultants International, direktno obučavan sa
strane Johna Whitmora in Tima Gallwaya – osnivač GROW i inner game principa)
 Persolog model ličnosti (DISC)
 Snaga punog angažovanja (Jim Loehr, Human Performance Institute) i
 Poslovni motivi (Maxpotential)
 SPIN Selling (Hutwaite International).
Živi sa ženom Tadejom i šestoro dece: Ela, Valter, Rebeka, Klara, Andreja i Rafael u malom selu Sp.
Laze kraj Bleda.
Dragan Savić

– Najvažnije životno otkriće: Tajna uspeha i sreće u životu je u davanju!
Strateški savetnik domaćih i multinacionalnih kompanija, trener, ključni govornik i predavač na brojnim
međunarodnim konferencijama na temu komunikacije i ponašanja u kriznim situacijama, predsednik UO
Centra za odnose s javnošću Jugoistočne Evrope, gostujući predavač na Univerzitetu DOBA/Slovenija.
Svoju karijeru trenera i konsultanta gradio je kroz saradnju sa najvećim profesionalnim autoritetima
današnjice. Kroz rad na programima koji se odnose na upravljanje krizama svoju energiju usmerio je ka
području koje se odnosi na ponašanje pojedinca u kriznim okolnostima, posebno kada se kriza i stres koji
ona donosi ne mogu otkloniti duže vreme.
Autor programa „Moć efikasne komunikacije” i “Uspeh bez kompromisa”. Ovi programi pomažu
ljudima da upoznaju sebe i pronađu smisao u životu, da u skladu sa svojom prirodom povećaju svoju
efikasnost u kriznom vremenu u kome živimo, da ojačaju svoju otpornost na spoljašnje pritiske i negativni
uticaj okoline i da nauče kako da se prilagode situaciji i sa “unutrašnjim mirom prođu kroz spoljašnje
probleme”.
Sertifikovan je trener nemačke kompanije Persolog GmbH. Sa velikim uspehom obučava menadžere u
Srbiji, BiH, Italiji, Sloveniji, Rumuniji, Makedoniji i Crnoj Gori.
Oženjen je, ćerka Jana.

Kotizacija:

Kotizacija: 510€/polaznik (dinarska protivvrednost po prodajnom kursu NBS na dan uplate.

PDV (20%) nije uključen u cenu).

Napomena: Cena kotizacije uključuje učešće na trodnevnom treningu i radne materijale (Persolog© analiza ličnosti, brošure … )
Cena kotizacije ne uključuje troškove smeštaja i druge ugostiteljske sadržaje.
Prijava:
Za dodatne informacije i prijavu možete koristiti e-mailove:
manager@sasamihajlovic.com
ili nas kontaktirajte putem telefona: 00381 65 33 211 77  Saša (Srbija)
Vaša sigurnost – naša garancija!

Certificate SEAL

 

 

 

 

 
100% garantovana satisfakcija – Ukoliko trening ne opravda vaša očekivanja, novac će vam odmah biti vraćen.
Vaša odluka da prisustvujete treningu „Savremena prodaja 2014“ je apsolutno bez rizika. Ako posle polovine
prvog dana, procenite da trening nije za vas, sav novac koji ste nam uplatili će vam biti vraćen! Jednostavno, u
vreme pauze za ručak, obratite se našem saradniku i popunite zahtev za povraćaj uplaćenih sredstava. Prilikom
podnošenja zahteva za povraćaj uplaćenih sredstava, dužni ste da vratite sve materijale koje ste dobili na početku
treninga (bedž, radni materijali, fascikle …). Ukoliko su vaša očekivanja ispunjena, nastavite da prisustvujete treningu
i uživajte! Nemate šta da izgubite, a zamislite šta ćete dobiti!

 

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišete koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavi se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišete koristeći svoj Facebook nalog. Odjavi se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d bloggers like this: